Zsófi és Pilu esküvő

2011. május 24., kedd
Ennek a bejegyzésnek a következő címet is adhattam volna "esküvőt kompakttal"... de erről később. Zsófiék esküvőjére is "vendégfotósként" érkeztem, bár csak vendégként invitáltak, de már tudjátok, ha esküvő, akkor a jókedv és a szép ruha mellé kell a fényképezőgép is. Erre az augusztusi napra viszont nem sikerült gépet szereznem, gép nélkül viszont nem indulunk el, így vittem a kompakt gépünket. Út közben még gondolkodtam, hogy csak néhány képet készítek, de ha esküvő, akkor esküvő. Így a templomtól a buliig jó néhány alkalommal igyekeztem ellesni és megőrizni néhány pillanatot az ifjú párról, az ifjú párnak. Mondják, hogy a favágó kétszer melegszik (egyszer nyáron, amikor vágja, egyszer télen, amikor eltüzeli a fát), ha ez így van, akkor a fotós kétszer örül, egyszer amikor fényképezhet, egyszer amikor látja, hogy tetszenek a képei. Piluék esetében is így volt. A képeket meglepetésként, zenével összefűzve kapták meg és tényleg örültek neki. Nekem ez benne az igazi elismerés...
Nézzétek meg Ti is!

0 megjegyzés: