Kezdődik :-)

2011. április 20., szerda
Sziasztok!
Szóval ma indul a blogom. Én már nagyon készültem rá, de hát hogy is kezdődött?
Néhány éve túráztunk a Mátrában, táskában a kis kompakt filmes fényképezőgépem – na jó, jó pár éve volt. A Kékestetőn találkoztunk egy másik párral és megkértek, hogy készítsek róluk egy képet. Egy tükörreflexes géppel. Amikor megnyomtam az exponáló gombot megvilágosodtam :-), rájöttem, hogy nekem is kell egy hasonló gép. Akkor még a digitális technika drága volt és gyerekcipőben sétálgatott, így vettem egy filmes tükörreflexes gépet. Elkezdtem fényképezni, olvastam, tanultam figyeltem közben sok kirándulást sikerült a keresőn keresztül végignéznem.
A digitális korszak persze sokkal költséghatékonyabb megoldást hozott, azzal a kompromisszummal, hogy megint egy kis géppel kellett fotózni. Az álmom persze továbbra is a tükörreflexes gép volt…
Közben barátok nősültek meg akiknek vendégként fényképeztem az esküvőjén, majd gyerekfotókat készítettem már nem  csak a kompakt géppel…
A jövőben szeretnék mutatni néhány képet a korábbi és a mostani fotózásokról, remélem tetszeni fognak.
Szóval nézz be máskor is…

0 megjegyzés: